Saturday 10 December 2011

What da

This just an abandoned blog...
Salam kenangan


Sekelip mata
Aku trima lembaran itu
Aku trkasima
Aku x dtendang
Aku trus mngkhabari mak
Mak mngerti
Sudah selesai satu isu


Tika itu aku brfikir
Dunia ku
Dunia mu
Kini berbeza
Kerana kini aku dihalang
Tembok se'gah' spt tmbok besar cina 
Seharian aku dlam tmpurung
Trlalu takut utk menjengah realiti
Jatuhnya empayar aku
Memberi hikmah kpd ku
Yg mana kawan lawan dan taktahwan
Tika itu jga aku x myangka
Pemergian ku mmberi impak pdamu
Impak maksima 
Dan dikala kita bersua
Serius, senyum, mgelak
Itu antra perisai aku tuk menahan kesedihan
X dpat brjuang brsma mu


Kelas yg gempak dan bising
Ahhh
Jgn biarkn ia suram
Kalu aku tahu ia kali trakhir
Aku bnarkn kau ambil hp ku
Main spuasnya
Kalu aku tahu ia kali trakhir
Aku biarkn kau bgurau dgn aku
Spuas puanya

Kalu aku tahu ia kali trakhir
Aku aku akn mengacau memperli kau 
Shingga kau bosan


Once in a lifetime
Masihkh ingt pristiwa itu
Daku dkelilingi aweks2 M3T15
Yep
Hnya aku sorang
Yg brani demikian
Sahabat
Jgn kau tnggu ktibaan ku
Yakinlah kalu ade rezeki
Kita akn brsua
Tika itu buat lah apa kau suka
Aku akn sedia 


Jgn berduka dpan ku 
Mahupn blakng ku
Krane di lubuk ati ku
Ingin trut sama ia
Hnya kejantanan yg mngawal aku
Dari bremosi


Sudah
Kita msti bangkit
Aku msti mmbangunkan smula empayar aku yg rebah

Kau
Trus majukan dan makmurkan empayarmu
Keep in touch


Trima ksih ats sgalnye
Kau adalh kwan TERBAEEEK
Kau akn ttap dknang dlam sejarah
NazRi TajudDin RainGerz









1 comment:

  1. apa pun yg terjadi, berjalan lah tnpa henti..
    saat suka duka berlaku, pasti ada hikmah disebaliknya...
    jangan pndg kebelakang, pandanglah kedepn..
    walau dipish pelbagai halangan dan rintangan..
    andai ada jodoh dan takdir diantara kalian,..
    pasti bersama kembali..
    sekarang, bersyukurlah apa yang anda ada..
    bangkitlah menuju kedepan..
    kerana anda yang mencorakkan kehidupn anda..
    xsemestinya apa yg kita nak akn dpt..,
    ALLAH maha mengetahui yang mana terbaik dan yang mana tidak elok untuk kita..
    bersyukurlah dimana tempt anda berada sekarang..
    rmai lagi yg tidk dapat merasai peluang yang kita dapat..
    semoga hidup kamu akn terus ceria ..
    bangkitlah dari kesedihan dan kekecewaan..
    anda pasti boleh..



    dri: seseorang yang mendoakn kwnnya berjaya

    ReplyDelete